annaengstrom

små bitar av mitt liv..

Nagelgrejer

Kategori:

Det tog ungefär 5minuter från förra inlägget innan frågan kom vad jag har i min hurts (den vita under bordet).
Så jag for och fotade så nu ska ni få se vad jag gömmer i den.

I första lådan är det

Bonder, primer, mallar och för de med riktigt korta naglar finns det även tippar. Det är något jag inte gillar att använda just för att det är svårt att fu tunna och snygga naglar då man har en tipp på ett par mm.

Andra lådan hittar vi

Detta är den roliga lådan, den som innehåller akrylpulver i alla de möjliga färger, tror de är ca 80färger. Glittriga, pastell, fruktiga och sanna som har både färg och lite paljetter osv i.

I tredje lådan hittar vi

Nageldekorationer i form av glitter, fimo, paljetter, rinestones ja det mesta.

Fjärde lådan hittat vi

Roliga grejer som ett lager med filar, härdarvätska, lim och lack.

Sen i femte och sista lådan är det munskydd, handskar handdukar osv.

Nu ska jag se klart slutet av Fullt hus! :) Såå mysig och rolig film. ;)
Och på bordet kanske man såg, min Uv-lampa (används bara till topplacket), handduk, penslar och även en tom nageldisplay. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: