annaengstrom

små bitar av mitt liv..

Ljuskänsligheten börjar avta

Kategori: Allmänt

Nu börjar min ljuskänslighet äntligen avta så ni fixar jag att gå runt mestadels hela dagarna utan solbrillor på mig, tur det är vinter och majoriteten av tiden på dygnet är det mörkt.
Tycker synd om de som opererar sig på sommaren då de typ aldrig är mörkt.
Skulle ha dött av obehaget då det blir så ljust. :p
Ganska ovant att titta sig i spegeln dock då jag senaste tiden har bott i mina glasögon eftersom jag inte kunnat ha linserna på mig längre, man känner som inte igen sig längre :p
Plus så jag har ju pga mitt stora synfel haft "förminskande" glas så mina ögon tycker ju jag ser stora ut nu.
Eller ja stora och stora men mindre små iaf.  ;p

 Är dock förbjudet med smink, men vad gör det? Är ju bara skönt! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: