annaengstrom

små bitar av mitt liv..

Jobbhelg

Kategori:

Jahapp, nu blev ju detta som jag lovat mig själv att det inte skulle bli, en uppehåll utan inlägg. :p Jaja, får verkligen försöka bli bättre. :)

Får försöka sammanfatta helgen, och det kan man nog göra med tre ord. jobba, sova och äta. ;) Men för att göra det lite roligt kan jag ju även lägga in lite bilder! :)


Fredag innan jobbet. :) Är min första dagens outfit i hela mitt liv så varför inte fortsätta på samma spår då jag likaså är igång, med en dagens från lördagens barjobb?


Jobbade ju i baren på Galaxen här på byn. Verkligen superkul att det händer någonting i denna by, kul att typ alla kommet ut och man får träffas även fast jag denna gång var på "fel sida" av baren! ;)

Två bilder redan så varför inte fortsätta men en tredje från Söndagens nagelpyssel? ;)

Denna gång Sofia som kom från Piteå för att få sig nå skygga klor. :) Vi körde på en fade med koppar/champagneglitter. Blev riktigt snyggt, blev dock ingen bild på de färdiga resultatet. :/

Nu är de hopp i duschen som
gäller för fröken Engström. :) Och imorgon blir det öppningspass i butiken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: